Sayın yazar,şair Erol Büyükmeriç benim dünyaya açılan penceremdir.Kendisi Harika bir insandır.Onu tanımak ve onun yetiştirdiği bir kadın,anne ve insan olmak en gurur verici olaydır hayatımda.Sizlerin huzurunda kendisine bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum,saygılar ve sevgilerle...