Gülay

“sanmak.. dünyanın en berbat hissi budur. sevildiğini sanmak, değer gördüğünü sanmak, önemsendiğini sanmak.. o kadar iğrenc bir his ki insanın kendini tüm dünyadan soyutlayası gelir. sanmak pişmanlıktır”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"çünkü bazı günler ruhumun bedenimi taşıyamayacak kadar ağırlaştığını hissediyorum."
Çağrılmak çok güzel değil mi.. seni de çağırdılar cümlesi.. varlığın hoşnut ediyor yani. çok seviyorum çağrılmayı.. kendim gelsem ürkek gelirim de çağrılsam koştururum. seve seve gelirim. çağır beni senin sesin iyidir. çağır beni nolur ben kendim kalkıp gelemem.
Anlar anılara insanlar derslere dönüşür hayat bu
bekledim, olur sanarak. ama anladım ki nasip diye tuttuğum şeyler, nasipten değilmiş.