Gülay

hayata karşı öfkem dindi ama kırıldığım yeri unutmuyorum hiç
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"saatlerce konuş, dinleyeyim. bana her şeyi anlat. seni görmediğim bütün zamanları, neler yaptığını, hangi masalarda oturduğunu. sevdiğin bütün kedileri. bana her şeyi anlat. bana bilmediğim her şeyi anlat. hangi yollardan geçmeyi sevdiğini. içini en çok kıpır kıpır eden şeyleri, en sevdiğin kitabı, en çok içine dokunan o cümleyi. üzüldüğünde hangi şarkıları dinlediğini, seni ağlatan ilk şarkıyı. en çok neye güldüğünü. mutlu olduğun ilk anıyı. bana bağıra bağıra konuşmak isteyip de en çok neye sustuğunu anlat. bana en çok kızdığın şeyi anlat. en çok neye kırıldığını. seni saatlerce boşluğu seyrettiren o acıyı anlat."
“Saçlar uzar, zor günler aşılır, kalp iyileşir ve zaman her şeyi yerli yerine koyar...”
Kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim. Kimsenin inanmadığı bir deli. Yazarının bile okumadığı bir kitap. Hiç çalmayan bir şarkı. Hiç vatandaşı olmayan bir ülke. Hiç sorulmayan bir soru gibiyim. Kalabalıklar içinde varım ama yok gibiyim...
Bilirim ki, Anlattıklarım bir yerde duyuldu. Bilirim ki, Bazı gecelere sabahlar hiç doğmadı. Bilirim ki, Tanıştığım insanlar şehrin her bir yanına dağıldı. Bilirim ki, Tanıdım sandıklarımın hep bi' yabancı yanları vardı. Şu ânki halleri bana çok yabancıydı. Bilirim ki, Şarkılar sevilmeyenlerin sevgisiyle yazıldı. Bilirim ki, Ateş suyu, buz külü yakardı. Bilirim ki, İnsan unutamadıkları kadardı. Bilirdim ki, Dünya birilerinin etrafında dönüyor, Ve o birileri biz olamayacak kadar ölü gözüküyorduk.