Gül

Kalbimin sesini dinledim. Yaşamanın ve ölmenin anlamını düşündüm.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bence bir insanı tanımanın tek bir yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak. İnsan ancak böyle bakınca onu olduğu gibi, tamamlanmış olarak görebilir.
İnsanlar birbirini tanımadıkları için severler dedi, şaşırtıcı değil mi? Tanıdıktan sonra nefret ederler birbirlerinden.
Kimse olduğum gibi görmek istemiyor beni. Herkes kendi icat ettiği gibi bakıyor bana.
Şehir yıkıntıları, insan yıkıntıları, kadavralar.