Yarının daha iyi olacağı yolunda hayallere sahip insanla olmasa , dünya nasıl olurdu , hiç düşünemiyorum. O duyguda sanki bir tür kehanet gizli . İşleri daha iyi hale getirmek için aktif biçimde çalışmaya zorluyor bizi …
Asya görüşü , hep dikkat durumunda , her zaman açık ve uyanık yaşamayı önermektedir. Bu bizi, önyargısız dinlemeye ‘ görmeye, tanımaya zorlar . Budist’lerin dediği gibi , kuyunun dibinde yaşayan bir kurbağa asla gökyüzünün sınırsızlığın anlayamaz.