… korkularımızı idare etmek ne kadar daha kolaylaşıyor , değil mi ? Birbirimize ihtiyacımız var. Korku yirminci yüzyılın bir numaralı hastalığı deniliyor. Bu yüzyılın sonuna doğru yaklaşırken , belki de birbirimizle sevgi ilişkisi içinde bulunmanın buna karşı bi tedavi çaresi olduğunu öğrenebiliriz .
Yalnızlığı yenebilmektir için , komple bir insan olma sorumluluğunu üstlenmemiz gerekir . Hepsinden önemlisi de, kendimizi tarif ederken , bunu o tarife başka bir insanın adını katmadan yapabilmeliyiz .