Rıhan

Rıhan
@Gule2404
Olmadık düşler geçiyor aklımdan. Delilik diyor, susuyorum..
Alıntı
Reklam
"Sana kızıyorsam şansın vardır ama'susup uzaklaşıyorsam bil ki kaybetmişsindir."
Alıntı
“Sandım ki kalbim yerinden çıkacak bu dünya hengâmesinde! ben yunus değilim, bu tufan beni yutar. ben ibrahim değilim, bu ateş beni yakar.
Alıntı
"Koşsan da yetişemezsin şayet yazılmadıysa."
Alıntı
En kötüsü de insanın kendine küsmesidir. Bir barıştıranı bile olmuyor.
Alıntı
Reklam