Rıhan

Rıhan
@Gule2404
"İnsan eninde sonunda her şeye alışır."
Reklam
İnsan en önce gitmesi gereken yeri en son hatırlar.
İnsanın karnı tok, sırtı pek oldu mu başkalarının yoksulluklarını okuması, merhamet gelip iç çekmesi ne tatlıdır.
Sessizliğin dehşetini duyuyor musun?
Gerçeğe bağlı kalan ilerleyemez, gerçeğe bağlı kalan, ancak gözden düşer. Bugün gerçeğin birazını bile öğrenmek isteyen var mı?