Güler Mete

Güler Mete
@Guler_Mete
Senin için bütün bir saçma ömür. Benim içinse farkına bile varmadığım bir zaman parçası. Düştüm ama, göğe...
"Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Sayfa 73·Kitabı okudu
Reklam
Doğru davranış herkesten saygı görür.
Ama hep olan bitenden daha iyisini umut eden iyimser bir yaradılış, umutlarının bedelini her zaman umuduna orantılı bir buhranla ödemez.
Yara nerede alındıysa tedavi orada bulunmalıdır, tabii eğer bir yerde bulunabiliyorsa.
Sayfa 148·Kitabı okudu
...ama bu gece aramızda çocuk olmadığını biliyordu. Hepimiz büyüktük. Küçük küçük parçalarla, aynı üzütüden payını alan büyük ve üzgün kişiler.
Reklam