📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçekten de bugünün orta sınıfı yakın geçmişin soylularından daha iyi yaşıyor... Bu cümle bence kitabın ne kadar sığ olduğunu anlamak için yeterlidir diye düşünüyorum. Instagram postu tadında bir kitap derinlik yok. Kitabın her bölümü birbirini tekrar niteliğinde.
Ölüm gibi bir gerçeğin olduğu şu dünyada hangi yarış anlamlı ki? Hangi zevk tatminkâr,hangi öfke yeterince şiddetli, hangi üzüntü olması gerektiği kadar ki şu dünyada?