21. yüzyılda okullarımızda safsata değil, bilim öğretmeliyiz. Burası Taliban'ın Afganistan'ı değil, Atatürk'ün modern, uygar Türkiye'sidir. Aman bunu kaybetmeyelim.
Fakirlik ve yozlaşma, toplumda ahlakın sukûtuna bağlı olarak en iyi beyinlerimizin ilk fırsatta yurt dışına kaçmasına neden olmakta, bize nesillerin posası kalmaktadır.
Düşünüyorum da öğretim üyelerimiz politik konulara verdikleri dikkat ve mesainin yarısını bilime verseler, muhakkak Türkiye sık sık uluslararası çapta büyük bilimciler çıkarır. Politika hakkında sık fakat boş konuşuyoruz.