Nevzat, Başkomiser Nevzat artık emekli mi olsan acaba? Dünyanın bu kadar kötü olduğu bir zamanda hala senin gibi iyi ve kalender polislerin romanlarda olduğunu bile bilmek güzelken Yırtıcı Kuşlarla karşı karşıya kaldığın bu kitapta ne kadar yorulduğu, sakinliğe çok ihtiyacın olduğunu anladım. Seninle bir masada oturup Başkomiserim dünyadaki tüm kötülüklerle sen savaşamazsın, tüm katilleri adalete sen teslim edemezsin biraz da hayat arkadaşın Evgenia ile Azez ile rahatça yaşa demek isterdim.