Havlayan köpekler,ağzı kanlı aslanlar, çifte atan eşekler aklıma geliyor; hey insanlık bu kadar alçalacak mıydın ? Bu elektronik cihazlar vahşeti yaymak için mi ? Bunca silahlar vurup kaçmak için mi ? İnsanın insana yaptığı kötülüğü başka kim yapabilir ?
Ne yapmak istiyor bu televizyonlar ? Filmler, hele hele çizgi filmler; Kan, yumruk, vahşet! Kime örnek oluyorlar? Örnek bu ise yetişen gençler ne olacak? Gençler vurup kıracak ,yaşlılar gözyaşı dökecek ; hey gidi çağdaş dünya!