Gülll..?

Çocukluğumda kendimi neşeli ya da karamsar çeşitli insanların , arılar gibi tecrübelerinin ve hayat görüşlerinin balını getirdikleri bir kovana benzetirdim; her biri elinden geldiğince ruhumu zenginleştirirdi. Çoğunlukla bu bal saf ve tatlı olmazdı ama ne önemi vardı bunun ? Ne de olsa yine baldır !
Reklam
Kendi ülkelerinde yalnızlık duyan, oysa toplumun en iyileri olan binlerce insandan ilk rastladığımdı o.
Tanrı günahları bağışlasın!.. Ama kötülerden söz etmek neye yarar ? Tanrı onların bütün yaptıklarını görür ve gereken ceZaları verir nasıl olsa. Günahkarları şeytanlar sever.

Gülll..?

, bir kitap okudu
Puan vermedi·384 syf.·
Beğendi
·
2021 10. kitabı
L. M. Montgomery
8.6/10 · 5,5bin okunma