Gül

Gül
@Gulosh_09
Çok kötü bişey varsa oda hayattan zevk alamamaktır. Bomboş bir his
Reklam
Bazen sadece gözler konuşurr Ama anlamazlar
Yine bir sonbahar içimizi ısıtacak kadar güzell..
Hayatın akışı planlarımızdan daha güzeldir bazen
Sen bilmesende bazen İçinin gittiği kişi Gittiğinde o kişi kurtuluşın olur