Samimiyete inanmadığı bu eğitimsiz ve Müslüman kitle.. dokuz,on çocuk doğuran kadınlar,kızlarını okula yollamayan,töre cinayetlerinde kıtır kıtır kesen babalar,ortaçağı yaşamakta direnen şeyhler,aşiret reisleri,çalışmayan, vergi vermeyen,su elektrik parası ödemeyen insanlar,çeteler,kadın-erkek eşitliğine inanmayan,bilgiye sırt çeviren yığınlar..
Ne korkunç bir his bu, bir kuleye hapsedilmiş gibi. Bir insanın kendi özgür iradesiyle bezden bir kuleye hapsedilmeyi kabul edebilir? Neden bu kadar tepkisiz benim dinimin kadınları?