Karşılıklı konuşur tarzda sade ve anlaşılır bir kitap.. hikayelerle anlatılması hem anlam bütünlüğü açısından hem de yaşanmışlığın gerçekliği olarak cezbediyor.. ben sevdim..
Bir sonraki sayfayı ve hikayenin devamını merak etmekten elimden bıraktığım harika bir kitaptı.. öyle derine dokunuyor ki.. bitsin istemiyorsun ama bir sonrasını merak ediyorsun.. soluksuz ilerleyen,akıcı bir kitap.. etkisinden çok uzun süre koparmadım..
Gülümsetirken gözlerini dolduran benzer bir kitap varsa o da benim için küçük prenstir.. öyle tatlı sade bir dili var ki,okumaktan yorulunmayacak tek solukta okunacak bir kitap ve hatta tekrar tekrar okunacak..