Raskolnikov'un, hani; sürgündeyken Sonya'nın onun ardından gelişiyle olan kısmı, koşulsuz sevildiğini anladığı o anki paragrafıyla, Sonya'nın karşısında; saçları kazılı ve taşıdığı prangalardan dolayı her ne kadar utanmadığını ima etse de yazar, (ironi yapıyor) gururunun incinmesine neden oluşu beni çok etkiledi.. Gururuyla var olan biri için bu çok ızdırap verici.. Erkeklerin sevdiği kadının karşısında darbe alan gururları kadar kötü bir his var mı diye merak etmiyor da değilim..