Hər insan həyatı bir kitabdır. Kitabımızın necə yazılması və bu günə kimi başqalarının əlinə verdiyimiz qələmi öz əlimizə alaraq istədiyimiz yöndə dəyişdirilməsi bizim əlimizdədir! ~Gülzəndə
Aciz, çaresiz ve muhtaç değilsin. Sadece kendine yabancısın. Fırtınalara karşı hiç açmadığın kanatlarının gücünü fark ettiğin zaman başkalarının gölgesinde değil, kendi 'gökyü
zünde tek başına uçacaksın.
"Kimseyle var olmadım. kimsesiz de yok olmam." Hayat bir yolculuksa. benim göreceğim çok sokak var. Gidenin de bitenin de yolu layığıııa açık olsun. Beınden bu kadar.
Şunu yazın bir yere: Kimse sizin efendiniz değil, siz de kimsenin kölesi değilsiniz. Sadece sizin çabanızla yürüyorsa bir şeyler, emin olun ki yanlış yerdesiniz.
Hayat denilen şey, hayallerle süslenir ama gerçeklerle yaşanır. Şu hayatta büyük konuşmak ve insanlara sonsuz
güvenmek yerine kendi ayaklarınızın üzerinde sapasağlam durmayı tercih edin. Çünkü, "Olmaz," dediğiniz olabilir, insanlar hatalar yapabilir ve başkalarının başına gelen her şey sizin de başınıza gelebilir.