Gülzəndə

Gülzəndə
@Gulzende
Hər insan həyatı bir kitabdır. Kitabımızın necə yazılması və bu günə kimi başqalarının əlinə verdiyimiz qələmi öz əlimizə alaraq istədiyimiz yöndə dəyişdirilməsi bizim əlimizdədir! ~Gülzəndə
Tibb bacısı və Əczaçılıq
Tibb kursu
Azərbaycan
3 Haziran 1995
39 okur puanı
Ocak 2024 tarihinde katıldı
Aciz, çaresiz ve muhtaç değilsin. Sadece kendine yabancı­sın. Fırtınalara karşı hiç açmadığın kanatlarının gücünü fark ettiğin zaman başkalarının gölgesinde değil, kendi 'gökyü­ zünde tek başına uçacaksın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kimseyle var olmadım. kimsesiz de yok olmam." Hayat bir yolculuksa. benim göreceğim çok sokak var. Gidenin de bitenin de yolu layığıııa açık olsun. Beınden bu kadar.
Ama umut işte, insan bunca şeye rağmen yine de kendisini tamamlayacak o insanın bir yerlerde mutlaka var oldu­ğuna inanmaktan kendini alıkoyamıyor.
Şunu yazın bir yere: Kimse sizin efendiniz değil, siz de kimsenin kölesi değilsiniz. Sadece sizin çabanızla yürüyorsa bir şeyler, emin olun ki yanlış yerdesiniz.
Hayat denilen şey, hayallerle süslenir ama gerçeklerle yaşanır. Şu hayatta büyük konuşmak ve insanlara sonsuz güvenmek yerine kendi ayaklarınızın üzerinde sapasağlam durmayı tercih edin. Çünkü, "Olmaz," dediğiniz olabilir, insanlar hatalar yapabilir ve başkalarının başına gelen her şey sizin de başınıza gelebilir.