Hər insan həyatı bir kitabdır. Kitabımızın necə yazılması və bu günə kimi başqalarının əlinə verdiyimiz qələmi öz əlimizə alaraq istədiyimiz yöndə dəyişdirilməsi bizim əlimizdədir! ~Gülzəndə
İnsanlara sizinle ilgili konuşurlarken "ona bir şey olmaz, o alışkın, o güçlüdür, halleder" rahatlığını asla vermeyin.
Çevrenizdeki herkes ama herkes sizin de canınızın yandığını, istemediklerinize, "Hayır!" dediğinizi ve en önemlisi de
kendinizi önemsediğinizi bilsinler. Siz hiçbir ortamın, hiçbir insanın ve hiçbir hayatın kırık camı değilsiniz. Hiç kimsenin sizin hakkınızda böyle düşünmesine de izin veremezsiniz. Şu
hayatta herkes değerini kendisi belirler.
ve siz de çok değerlisiniz ...
Ama şunu da unutma lütfen; başa gelene sabrettiğin, elde olana şükrettiğin ve sırtını dayayabileceğin inancın olduğu sürece seni hiç kimse, hiçbir şey yıkamaz.
Başkaları üzülmesin diye
her şeyi sırtlandığım,
bütün sorumluluğu aldığım ve
kendimi üzdüğüm devir bitti.
Bundan sonra tek çabam başkalarını mutlu etmek değil, kendimi üzmemek; başkalarına anlatmak değil, kendimi dinlemek olacak.
Benim yaşadıklarımı siz de yaşayabilir,
bazı şeyleri ben kaldırabildiysem
siz de kaldırabilirsiniz.
Bu bünye artık, gönlü olsun diye
uğruna canımı dişime takıp fedakarlık ı
yaptığım insanlardan gördüğüm vefasızlığa tok.
Siz eşsizseniz,
benden de bir tane daha yok!