Bahar

Bahar
@Gumusyurekhayrani
Puan vermedi
SPOİLER İÇERİR! Bence kitap çok güzel ama başlarda biraz yavaş akıyor gibi gelmişti.Yazar evrendeki çoğu şeyi bir birine bağlantılı şekilde kurgulamış violetın bir olayla ilgili aşırı fazla şey düşünmesi bile kitapdaki çoğu şeyle bağlantılı fakat kitabın sonlarına doğru çocuğun ailesinin kim olduğunu okuyucular olarak anlıyorsunuz ama kitapda son 1 2 bölümde söyleniyor bu biraz can sıkıcıydı.Bence mezarlığa daha fazla değinilmeliydi çünkü sonuçta çocuk orda ağlama sesi duyunca hipnotize olmuş gibi o sese gitmişti ama yinede tam olarak sebebini açıklamadılar umarım 2. Ya da 3. Kitapda bunu daha ayrıntılı açıklarlar. Seri 3 kitaplık ben ilk kitabını Doğan çocuk yayndan okudum ama size tavsiyem başka bi yayın var ordan okuyun çünkü Doğan çocukda bazı yerleri kuzu diye çevirmişler Tabi doğru çevirisi oysa bilemem ama bence saçma oluyor mesela violet babasına bişey sorunca babası merak etme kuzu diyor ve bu 3. Baskıydı,kitabın devamında 1 2 kez daha böyle geçiyor ve bence garip oluyor.Kapak tasarımı ise orginalinden biraz farklı ama bence daha iyi olmuş sadece eğer detaylara çok takılan biriyseniz archerların gözlükleri normalde sarı çerçeve pembe camlı diye anlatılıyor ama kapakda farklı.Bunlara rağmen bence herkesin sevebileceği bir kitap ve daha fazla bilinmeli.Yazara başarılarının devamını dilerim♡ Helena Duggan Mükemmel Diye Bir Yer Bahar
Duygu ve Düşünce
Mükemmel Diye Bir YerHelena Duggan · Doğan Egmont Yayıncılık · 202050 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kitap hakkında yorumlarım
Puan vermedi
SPOİLER İCERİR!!: Bence kitap gayet güzel.İlk başta kitap biraz yavaş ilerliyor gibi gelmişti ama zaten yazarın diline önceki kitaplardan bildiğim için şaşırmadım fakat damla abla neden hiçibir hikaye mutlu sonla bitmiyot ;`)Bence kitapda duyguları hissettiriyor, yalan değil bazılarında gözlerim doldu ama benkendimle söylemeliyimki en sevdiğim yazar olmasına rağman kitap beni aşırı ağlatmadı.Bazı hikayelerin birbirine bağlanması güzel,bide bence kapak tasarımından dolayı kitabı almasına izin vermiyen ailelerinize yazarın kendi youtube kanalından kitapla ilgili attığı videoyu göstere bilirsiniz,bence kitaba uygun bu kapak ama biraz fazla karanlık tonlarda olmuş. NOT:damla abla gümüş yürek3'ü heyecanla bekliyorum ama bi yandanda en sevdiğim seri bitiyor:).Başarılarının devamını dilerim♡. Unutulmuş Büyüler ve Terk Edilmiş Öyküler D. N. Archeron
Duygu ve Düşünce
Unutulmuş Büyüler ve Terk Edilmiş ÖykülerD. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2025636 okunma
"Gözlerin sana kimden miras kaldı? " diye sormuş buldum kendimi. Doğrusu bunu sormak aklımın kıyısında bile yoktu. "Maça'nın gözleri böyle değil Bast gözlerini kaçırdı ve kollarını bağlayıp iyice arkasına yaslandığında sandalye acıyla gıcırdadı" Babamdan"...
Sayfa 372 - Eira Bast

Bahar

, 1000Kitap'a katıldı.