1 haftalık izinde 3 kitap bitiririm dedim yanımda getirdim ama nerdeee yine 2 gündür elime kitap aldığım yok halbuki o kadar merak ediyorum ki ne olcak bu Leyla'nın sonu diye
Neden minnak minnak puntolarla basılıyor bu kitapların bazıları sırf bu yüzden okuma hevesim kaçıyor 1-2 günde bitecek kitap günlerce okumak için bekliyor ppppooooofff