Burada bunu okuyan herkese sesleniyorum biriniz taşıyıcı, biriniz takmadığı maske yüzünden , buluştuğu arkadaşlarından dokunduğu selamlaştıği adam yüzünden birini öldürüyor , sevdiğiniz öldüğünde mi anlayacaksınız bunu , hayat dolu bı arkadaşım öldü hevesleri kursağında kalarak , sevdiğiniz şeylere sıkı sıkıya sarılın umutlarınızdan vazgeçmeyin kırmayın incitmeyin , 18 yaşındaydı ..
bazılarınız okumadan geçecek bunu , bazılarınız fazla dram yaptı diyecek ama bazılarınız da okuyup anlayacak beni o anlayanlar a sesleniyorum lütfen kendinizi ve bizi koruyun sevdiklerinizi koruyun !