Sen kitap okuyan biri değildin hiçbir zaman da bilgiye önem vermedin aksine ; dostun çok olsun güzel olayım istedin ,güzeldin güzel olmaya da , yinede canın sağolsun; sen nerelerden kaybederken bu alemi , ben nerelerden yakalamaya çalıştım. ....
Beraber el ele tutuşmalar, Burçak tarlalarında saatlerce uzanıp yüzümüze vuran güne göz kırpmalarımız ve bunca açan kayısı çiçekleri , altı bahardan sonra : Ezidi bir kadının kucağındaki kör bir bebek imiş bunca yaşananlar ....
Ne zaman ki seninle bir düzlüğe vardık; o düzlükte kaybettim seni !
Ya sonra .
Bir yer var ;
İyiliğin ve kötülüğün doğrunun ve yanlışın ötesinde
Seninle orada buluşacağız ....