okurken evet aynen böyle hayatta tutunacığım ,diyorsun çok haklı diyorsun ,anı yaşamalısın diyorsun ama kitabı bırakınca yine eskiye dönüyorsun. Bence yersiz bir uzatma olmuş kitapta aynı şeylerden defalarc a bahsedilmiş belki amaç okurun zihnine bunları yerleştirmek te olabilir diye düşünmeden edemiyor insan(çoğunlukla zihnimizke hareket ettiğimiz için umarım amacına ulaşır diyellm .