Kötülerin iş başında olduğu bir dünyada iyi olmak yetmez, kötülüğü ortadan kaldıracak önlemleri de almak gerekirdi. Bunun hangi yollarla ve nasıl yapılacağını düşünmek de kendini insan bilen herkesin vazifesiydi...
Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Aynı serinin ilk romanı da bu kitabında olduğu gibi çok sürükleyiciydi. Polisiye ve macera severlerin bir oturuşta okuyabileceği heyecan dozu yüksek ve çok sürükleyici bir eser... Herkese iyi okumalar dilerim.