Aynı hatayı tekrar tekrar yapıp ardından özür beklemek, pişmanlık değil alışkanlıktır. Özür dilemek kolaydır; zor olan bir daha aynı yanlışı yapmamaktır. İnsan aynı yerden kırıldıkça, bunun bir hata değil bir tercih olduğunu fark eder. Ve bir noktadan sonra insan affetmeyi değil, uzaklaşmayı öğrenir.