Otobüsün penceresinden.... Bu kitabı okumak istediğimde stoklarda bulmakta zorluk yaşadım. Bir öykü sever olarak aldığım yerin temin etmesini bekledim günlerce. Kitap konusu itibariyle bana "beklemeye değer" bir kitap olduğunu ifade ediyordu.
Kitaptaki bütün öyküler birbirinden bağımsız olarak otobüsle ilişkili. Bazı öykülerde tamamen bir otobüs yolculuğundaki maceralar anlatılmış, bazı öykülerde ise otobüs yolculuğu bizi asıl hikayenin geçeceği yere götüren bir araç, bazı öykülerde ise otobüs kahramanın düşünmesi, geçmişi hatırlaması için kendiyle kalabileceği bir yer.
İçinde güldüğüm öyküler de oldu, sıkılarak okuduklarım da.
Bir öykü severseniz, bence kitaplığınıza ekleyebilirsiniz.