Ah anlatabilsem içimdekileri keşke..
İfade edebilsem sessiz çığlıklarımı
Ne isem o olabilsem
Haykırsam aslında olmak istediğimi
Sevgimi aşkımı öfkemi duyurabilsem
Çocukluğumu yaşadıklarımı tekrar inşa edebilsem..
Ağlamasam sessizce köşede
Bunu güçlü olmak diye adlandırmasam
İçimi dışımı dökebilsem de kabuğuma çekilmesem..
Koşulsuz sevsem sevilsem de büyümesem..
Gülen yüzüm solmadan ifade edebilsem
İçimde yaşamadan haykırsam
Anlaşabilsem keşke..