H1000K

H1000K
@H1000k
bakmayı bilen kaktüse çiçek açtırır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bütün yaşlarımı seviyorum içlerinde gözyaşlarım olsa da...
O iyi biriydi yüreğimle kefilim.Kendini uykunun o şefkatli kollarına bırakmadan evvel sana bozuk diksiyonumla Sabahattin Ali okurum belki Onu da sev kitaplarını da. O da iyi biriydi, layıkıyla. Seni düşünmek güzel şey Nazım’ın deyimiyle ümitle. Seni sevmek felsefedir kusursuz Ahmed’in söylemiyle imandır korkunç sabırlı. Demem o ki sevgili ustalar candır. Onları da benim kadar seversen razı gelirim gelmesine de. Sen ne güzel unutmuşsun beni
Yaşamak ancak insan kalabilmekle mümkündür ve siz sanki çok şeysiniz. İşin gerçeği; insan olmak ve hayatı hayvanlardan daha az anlamak ne hazin şey, bilseniz yeterlidir. Belki beni yanlış anlayacaksınız ama zaten içten duyulan şeyler hep yanlış anlaşılır. Üstelik adam sandiginiz birini tanidiginizda , kötu sandiginiz adamin kıymetini bilmek için. Mesela bugün kalbimi eski bir plak gibi, öyle çok tersine çevirdim ki.Sonra bi ara düşündüm orta hallice. Dedim ki, Ne makine şu insan be! İçine ekmek, şarap, balık, turp koyuyorsun. İç çekmeleri, gülüşler ve düşler çıkıyor. Bir adam bulup âşık olacağım, en salak halim gelip yüzüme yerleşecek, yaşamak bir başka heyecan ve boyut kazanacak. Adama şiirler yazacagim. O bana UMUT verecek ya da bana öyle gelecek, orası önemli değil. Bir gün “ gel !” diyeceğim, gelmeyecek. Ben saldıracağım içkiye. Neyse, her neyse; konumuz bu değil. İçtigim için mi bir şey olamıyorum kimse için ? Yoksa kimse için bir şey olamadığım için mi içiyorum acaba? Derin düşünceler içindeyim lan ve ne kadar çok insana içerliyorum bir bilseniz.Sevdiğimiz kadar sevilmedik madem.Biz de rakı içelim dedik hayırlısıyla, onurunuza kavak ağaçları. Bu arada, İyi geceler, insanoğlu. Sana da, İyi Geceler Lan Yaşamak..