H1000K

H1000K
@H1000k
Aşk bir eşkiyanın hayata itirazıdır. Susarsa çatışma, Konuşursa savaş, Yazarsa destan, Severse devrim olur. Tut ki ben bir eşkiyayım... Bedri Rahmi Eyüboğlu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ona aşık olmadım, sizi temin ederim. fakat lakayt da kalmadım. Daha doğrusu beni biraz işgal etti İşte o kadar. Peyami Safa
Demem o ki yoldaş.... Sen direniş ol ben özgürlük Birleşelim bir dağın orta yerinde Sen direnişi anlat Ben umud olurum sana Birleşsin ellerimiz güneşin ilk ışığında Sen sürgün olursun Ben sana sürülmek isteyen bir mülteci Buluşsun gözlerimiz bir kavgada Ben barikat olurum sen bir savaşçı Hiç bir kışa aldırıs etmeden Yaşarız kavgayıda ,sevdayıda ... Yılmaz Güney
Sinema
Uzun satırlar yazdık acılar üstüne.. Kısa satırlarda kaldı mutluluk.. Onuda parantezlere bıraktık.. Noktalar koymadık, virgülle geciştirdik... Anlatamadığımız dertleri üç ünlemle bitirdik.. Yazamadığımız şeyleri soru işaretlerine bıraktık.. Mesela dedik kurduğumuz hayallere.. Umut dedik ihtimallere.. Sevda dedik uzattık boynumuzu.. Can bıraktık her seferinde.
Ne kadar da sağırsınız! Nasıl da kör! Büyük gürültünün içinde ki sağırlar. Büyük kasırganın içinde ki körler.Nasıl da nasır tutmuş vicdanlarınız. Nasıl da tek renkli dünyanız. Nasıl da yabancısınız sizden olmayana. Bir kuşun uçuşundan, bir ağacın yeşermesinden, bir sokağın gürültüsünden, bir şairin mısralarından, bir ozanın bam telinden nasıl da habersizsiniz. Sahi bir annenin çığlıkları, bir insanın sokakta ki cansız bedeni, tek tek sayılan adına rakam denilen ekmek parası bir tutam siyah olanların acısı hiç mi vicdan zedelenmesi yapmıyor, o pek imanlı yürekleriniz de. Ama hakkınızı da yememek gerekir. Siz körüklemenin, uyandırmanın, sarsmanın hakkını iyi verirsiniz. Kafaya saksıyı tam isabet ettirirsiniz.Sizin o kısık gürültünüz, o gölgesiz yürüyüşünüz, o boş kelimelerinizin rüzgarı iyi ayağa kaldırır bizi. Umut etmeyi en iyi biz biliriz. Nazım'dan bir mısra, Turgut’ dan bir dize, Edip ‘den bir tutam mavidir servetimiz. Varsın adımız dillerinizde şekilden şekile girsin. Varsın yol uzun, engebeli olsun. Ya bugün, ya yarın, ya ertesi ve daha ertesi… Ama elbet birgün;“O devrim bu masaya gelecek.” Sevdalınıza kulak verin: “ Güzel günler göreceğiz çocuklar!” “Göğe bakacağız.”