H1000K

H1000K
@H1000k
İşlerdeki düğümler bir Şekilde çözülür Asıl mesele Boğaz’dakiler..Maglubiyetin takisidir KESKE
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Adalet var tartı var, her şeyin bir vakti var. Herkes arkasına yaslansın..
Birileri yalan olur, birileri yanan. Bu yüzden genellikle; içimden gelenleri yazıyorum, içimden gidenleri yazmaya vaktim yok. Ne çok acı var değil mi. Üstelik herkesin sımsıkı sarılmak istediği insan, deli gibi gitmek istediği bir şehir, içinde kaybolmak istediği kalp varken, içimden gidenleri yazmak ne haddime. Sonuçta kendimde öğrendiğim kadar, herkesin kendim hariç bir yörüngesi var şu hayatta. Zaten bende bu hayat varken, sigaradan ölmem. Ağlamak istiyorum, sonra anlıyorum ki; ağlamak sadece çocukken sonucu değiştirebilir gerçeğiyle, karşı karşıya kalıyorum. Baktığınızda bana anlayın, tam değilim abi, bildiğiniz eksiğim eksik. Şimdilik buraya bir yara bırakıyorum, iyileştikçe beni hatırlayın. Çünkü ben artık düşüncelerimi toparlayamıyorum. İyileşince hemen gitmeyin olur mu, beraber yıldızları sayalım, bitince gidersiniz. O zaman size hiç kızmam
Akvaryuma İki Balık Koyarsanız, Onlar Zaten Sevgili Olur !. Önemli Olan, Okyanusta Karşılaşabilmek !
Bendeki kalp sende olsa taşıyamazsın demiştim hafıza. O da bana gelişi güzel sevenlerin, gidişi kötü olur dikkat et demişti. Anlayacağın kuş kadar aklımla sana gökyüzü olmaya çalıştım. Canımın içiydin, acısı oldun. Şimdi bir gülsen ağlayacağım ulan..