Bildiğini arayan, aradığını bulur. Türkiye'nin özeti budur. Çünkü meklekette bilmediğini arayan yok. Şaşıran, hayret eden yok. Aaaa! Doğrusu bu muymuş, diyen de yok.
Hatta geçen gün bir iskembe sahibi, "İnsanın bilgisi artıkça inançsızlaşır." İddiasında bulundu. Kendi iddiasına dayanak olacağını düşündüğü deliller de serdettmeyi ihmal etmedi. Ama ben şunu anladım; o, aradığını bulmuş!!! Biraz da, benamusluk yapacam da bahanem ne olsun, der gibiydi ...
Stefan Hawking ölmeden önce, elimizdeki bilgilerle tanrı yoktur diyemeyiz, demişti.
Einstein de dinsiz bilim kör, bilmsiz din topaldır, demişti sanırım.
Hz Muhammed sav de, ilim Çin'de olsa bile gidip alınız, demişti.
Hz Allah cc ise, hiç bilenle bilmeyen bir olur mu? Diye sormuş ve Allah'tan hakkıyla ilim sahipleri ittika eder, buyurmuştur....