Gülmeye ihtiyacımız var, sıradan şeyler yapıp hayatı hafifletmeye ihtiyacımız var. Kendimizle dalga geçmeye ve yaşama sevincine ihtiyacımız var. Mutsuz bilgelere değil, yaşadığını hisseden normal insanlara ihtiyacımız var.
Kırılan söyleyecek, kızan anlatacak, açıklayacak. Açık iletişim becerisi olmayan insanların düşünce ve duygularını yorumlamayın, boşlukları kendinizce doldurmaya çalışarak zihninizi bulandırmayın.