📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
AŞKada bir şiir yazmalıydım kendimce
YUNUS gibi olamazdı inceden ince
ALLAHa AŞKı yazmak için önce
O AŞKa yanmak lazım SÂDIK efendi
Dışarıdan gören bize bunu yakıştıramaz
Her şairim diyeni insanlar alkışlıyamaz
Kalb yanar nefsi emmaresiyle barıştıramaz
Bu yol uzun ve kalbine engeldir kendi
İki vakit arası ezana hasret mi kulağın
Pergelini aç sende merkezdeyken odağın
Uyan artık bu senin gaflet yatağın
Şeytan bizi bizden olanla yendi