📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu felaket elbet acılarıyla bitecek. Mazide kara bir dönem olarak kalacak bir süre sonra yıl dönümü haricinde hatırlanmayacak. Bundan eminim. Değişmeyecek hiç bir sey. Yine malzemeden çalacaklar. Yine rant için hak yenecek. Yine birilerinin tanıdığı olduğu için imtiyaz gösterilecek görmezden gelinecek. Çok uzağa değil yakın geçmişe bakınca örnekleri mevcut. Van depremi. Erzincan Elazığ İzmir depremleri. Şu süre zarfında ne değişti. Kısa bir süre konusulacak sonra rafa kaldırılacak. Muhtemelen de başka bir olay çıkartıp medyayı onunla meşgul edip halkın dikkatini ona çekecekler. Maalesef derdim siyasi değil demek istediğim biz vatandaşlar bunu kendimiz yapacağız kendimiz unutturacagiz bunları taki bir sonraki felakete kadar.. Allah bir daha böyle bir acı yaşatmasın..
Yazıklar olsun. Devlet diyor her yere ulsatik. Bir anne yardım edin diye yalvarıyor bı kaç saat sonra çocuğum donarak öldü diye ağlıyor. Muhalefet ve diğer partiler devlete laf sokmak için video çekip boş boş yürüyor. İnsan can derdinde ana evladı derdinde iken siyasiler rant ve oy peşinde. Yazıklar olsun.