"Dostlar ki bir kere bile selamlaşmadık
Aynı ekmek, aynı hürriyet, aynı hasret için ölebiliriz
Düşmanlar ki kanlarına susamışım, kanıma susamışlar..." NHR
Hangi gülüş daha güzel olabilirdi direnişten... Bişnev...
Ben parama bakarım
Paran kadar konuş
Bana ne, zorla mı satıyorum
İçmesinler akılları yok mu?
Gelsene lan, gelsene!
Sen de erkek misin?
Karı gibi konuşma
Vurdum mu oturturum!... Bişnev...
....
İlaveleriniz var mı?