Yaşam ölümün kucağında bebek
Ha ninni ninni büyüyecek
Gün gelecek kimse bilmeyecek
Taa ki uykunun vuslatı gelecek... Bişnev...
Özlemimiz yaşamaya olduğu kadar da ölmeye ama güzel anılmaya ölünce de... 'Güzel insan' vurgusu ile bir mezar taşında hepimiz birşeyler bulduk, kendimizi gördük, hissettik.
İlk kez bir iletim böylesine ilgi gördü ve ilk kez kırk bildirim gördüm sayfamda. Bir çıkarım yaptım: Insan olarak iyiyi güzeli, neşeyi sevinci, sevmeyi sevilmeyi, anılıp hatırlanmayı, özlenip özlemeyi, gerçekten güzel anılar, hatıralar bırakmayı istemek... Ardımızda bir taşa hüzünle, acıyla, gözyaşı ile, buruklukla boğazı düğümlenerek baktığında en makbul dualarla, içten bir Amin'le helallik alarak ugurlayan dostlar nasip olsun hepimize... Bişnev...