Çoğu zaman, eriller dünyadaki kötülüklerin büyük oranda sebebidir deriz ancak bazen öyle bir şey vardır ki bir kadın tüm kötülüklerin ana nedenidir. Art niyetle demiyorum bunu, belki spesifik ama bir film itti bunu düşünmeye beni. Bir de hani bir söz vardır ya; "Bir mıh bir nalı, bir nal bir atı, bir at bir orduyu, bir ordu bir devleti kurtarır." İşte tüm insanlığı ilk insan hariç bir kadın doğurduğu için her şeyi yetiştiren, büyüten, terbiye eden, şekil veren olumlu/olumsuz değer katan da bir kadındır (Salt kadın üzerinde durdum, diğer tüm etkenlerin tesiri saklı kalmak kaydıyla belirttim bunları.) Bişnev...