Nasıl ki Siyonistler ve onların Batı'daki piçleri İslam'ı bir *erör, fobi, öcü gibi gösterdiyse ve tüm dünya İslam'ın, Müslümanların güzelliğini bilhassa Filistin davası ile gördüyse/anladıysa; İran'ı da özellikle komşularına/bize, diğer İslam ülkelerine ayrıca kötü gösterdi. Ben zaten seviyordum İran'ı ancak bilmeyenlerin şöyle dediğini duyar gibiyim: "oturduk konuştuk, dertleştik, hasbihal eyledik, gayet iyi, vatansever, birlik/beraberlik duyguları, İslamî duyarlılıkları olan harika bir komşumuz varmış." İran, özellikle Saddam'dan sonra *trail ve ABD'yi mükemmel silkiyor... Bişnev...