İran'ın *traili vurma videolarını keyifle izlerken yansıyan görüntülerde şu dikkatimi çekiyor; bu korkak domuz vatandaşların o kadar çok sığınak inleri var ki yayla gibi yayılıp keyifle geniş geniş oturuyorlar, gülüyorlar, tıkınıyorlar. Bir de bu inlere sirenler çalınca giriyorlar. Anlamadığım İran'ın vurma saatleri mi var da sirenlerle birlikte saklanıyorlar sıçan gibi? Ve bu yüzden de gördüğüm, izlediğim kadarıyla geberenlerin sayıları da haliyle az oluyor. Oysa *trail tek vuruşta hoooop bir kaç lider birden vuruyor onlarca masum *ldürüyor... Bişnev...