Üniversitede dersime giren matematik profesörü
hocam vardı, hala görüşürüm kendisiyle. Tabi çok yaşlanmış, Rabbim afiyet, sağlık versin. Filistinli esirlerin *damına karşı olmak için başlatılan imza kampanyasını watsaptan durum yapmıştım. Evladım ben de DESTEKLIYORUM yazmış mesaj şeklinde bana. Ve devamında "beceremedim imzayı orada yapmayı" yazmış. Rabbim razı olsun kendisinden. Niyetinden hayır ameli kazandı zaten yapamasa da. Ki bir şey daha yaptı aslında. Bana, DESTEKLIYORUM yazarak bu kampanyaya ruhen, kalben katıldığına şahit kıldı beni. Ben de siz dostları şahit tutuyorum; değerli hocam Filistin'in yanındadır, şahit olun! Ben de Filistin'in yanındayım şahit olun! Bişnev...
Kampanyaya katılmak için link yorumdadır.