İran'ın füzeler üzerine yazdığı intikam mesajları nefis bir güzellik. Geçen bir paylaşımda rahmetli Erbakan'ın " trail laftan anlamaz, güçten anlar sözünü yapıştırdıklarını gördüm. Aklıma rahmetli Cüneyt Arkın'ın kahpelere her vuruşta "bu anam için, bu bacım için, bu kardeşim için" şeklindeki motivasyonu geldi.
İran, bir füze de; Çin zulmundeki Müslümanlar için yazıp atarsa İran olmuş demektir ve gerçek bir İslâm lideridir benim gözümde... Bişnev...