Tutsam tenin desem; teninin kokusunu versem çiçeklere. Tutsam ellerin desem; ellerinin saçlarımı okşayışındaki şefkati versem bütün hastalara, yoksullara, öksüz çocuklara, bütün bedbaht insanlara. İnan o zaman çiçekler daha güzel, insanlar daha mutlu olurdu Mihriban.
Senin güzelliğinin anlamı, bütün güzellikleri anlamsız kılıyor artık.
Ümit Yaşar Oğuzcan