İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için
Sevmekten korkuyor.
Sorumluluk getireceğini bildiği için
Düşünmekten korkuyor.
Eleştirilmekten korktuğu için
Konuşmaktan korkuyor.
Gençliğinin değerini bilmediği için
Yaşlanmaktan korkuyor.
Dünyaya iyi bir şey vermediği için
Unutulmaktan korkuyor
WILLIAM SHAKESPEARE
- Her insanın ömründe, kendinden önceki insanların anlamadıklarını anlamanın mutluluğu ve anlaşılmasını kendinden sonraki insanlara devredecekleri bilinmezliklerin kederi vardır...
- Geçtiğimiz yollarda kaybettiklerimizin bize en büyük kötülüğü kendilerini bize tekrar tekrar hatırlatmalarıdır.Bir kere kaybetmekle kurtulamadığımız şeylerdir Yoklukları hayatımızdaki varlıkları haline gelir.Hep ama hep hatırlarız.ne biçim kaybetmektir bu....
”Kimsenin konuşmadığı, bir dil gibiyim…
Yazarının bile, okumadığı bir kitap…
Hiç çalmayan, bir şarkı…
Hiç sorulmayan, bir soru gibiyim…
Kalabalıklar içinde, varım ama, yok gibiyim…”
Murathan Mungan