Hasan mehmetoğlu

İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için Sevmekten korkuyor. Sorumluluk getireceğini bildiği için Düşünmekten korkuyor. Eleştirilmekten korktuğu için Konuşmaktan korkuyor. Gençliğinin değerini bilmediği için Yaşlanmaktan korkuyor. Dünyaya iyi bir şey vermediği için Unutulmaktan korkuyor WILLIAM SHAKESPEARE
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
“Ama onunla buluşması, gerçekten çok güç bir işti. Satrançta mat olmuşken taş oynatmaya çalışmak gibi bir şeydi.” George Orwell
- Her insanın ömründe, kendinden önceki insanların anlamadıklarını anlamanın mutluluğu ve anlaşılmasını kendinden sonraki insanlara devredecekleri bilinmezliklerin kederi vardır...
- Geçtiğimiz yollarda kaybettiklerimizin bize en büyük kötülüğü kendilerini bize tekrar tekrar hatırlatmalarıdır.Bir kere kaybetmekle kurtulamadığımız şeylerdir Yoklukları hayatımızdaki varlıkları haline gelir.Hep ama hep hatırlarız.ne biçim kaybetmektir bu....
”Kimsenin konuşmadığı, bir dil gibiyim… Yazarının bile, okumadığı bir kitap… Hiç çalmayan, bir şarkı… Hiç sorulmayan, bir soru gibiyim… Kalabalıklar içinde, varım ama, yok gibiyim…” Murathan Mungan