Yolun başındayken henüz hayatı tamam etmişcesine tüm hayatı yorumlamayı doğru bulmuyorum. Bunun yerine evveliyatlarımızdan aldığımız tecrübelerle, şartlara göre cephe almayı, verdiğimiz doğru-yanlış kararların mükâfatıyla(iyi-kötü) yüzleşmeyi daha doğru buluyorum. Kimse kendinde gaypta saklı olan tüm muğlaklar hakkında melankolikçe yorum yapma hakkını bulmamalı.