Savcılık rolünü yanlış yorumluyorsun. Boşu boşuna yorulacaksın. Asıl kötüsü, ti'ye alınacaksın. Sen ne isen o bile değil, burası ne istiyorsa, öyle olacaksın.. herkes gibi. Er veya geç.
Bu beyler acemi ile korkağı aynı şeyi sanıyorlar. Ben de kendilerine cesaret ile ustalığın ayrı ayrı şeyler olduğunu ispatlamaya ve göstermeye çalışıyorum.