-Hoşuna mı gitti?
+Hem de çok. Seninle sekizyüz elli iki bib kilometre boyunca hiç durmadan laflamak isterdim.
-Benzinimiz yeter mi ki?
+Yalancıktan doldurursak yeter.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Olsun, onu öldüreceğim.
+Ne diyosun evlâdım sen babanı mi öldüreceksin?
- Evet, öldüreceğim. Çoktan başladım bile. Öldürmek derken öyle Buck Jones'un tabancasını alıp dan diye öldürmeyi kast etmiyorum. Öyle değil. Kast ettiğim onu kalbimde öldürmek.
+Noldu, Zeze ?
-Hiç. Şarkı söylüyordum.
+Şarkı mı?
-Evet.
+Demekki kulaklarım sağır olmuş.
-Acaba insanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi? Sesimi çıkarmadım. Bilmiyorsa benden öğrenecek değildi.