Halil

Halil
@H_ibra
Atatürk Üniversitesi
6 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
8/10
·140 syf.··
2020 22. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 01 Nisan 2020 18:24
Namık Kemal’den okuduğum dördüncü tiyatro eseriydi. En etkileyici ve sürükleyici olan buydu. Tanzimat yazarlarımızın eserlerini de bence okumalı ve tanımalıyız.
Akif BeyNamık Kemal · Remzi Kitabevi · 19721,179 okunma
Halil
Merhabalar. Namık Kemal bu piyesinde kendini nasıl göstermiştir sizce bir yorumunuz var mı ?