Dervişe zehirin ne olduğunu sordular;
Derviş dedi ki;
İhtiyacımızdan fazla olan her şey zehirdir.
Fazla güç, fazla dinlenmek, fazla yiyecek, fazla ihtiras, fazla korku, fazla sakinlik, öfke, fazla neşe, nefret hatta iyi niyet.
Yaşamın özü ve şifası dengede kalmaktır...